2 Mayıs 2011 Pazartesi

Hayırlı Haberler

Eveet, Benim Olanların Atlası'nı okuyan sevgili.... okuyucularım. Güzel haberlerim var sizlere.

Birkaç gün önce, bir süredir takip etmekte olduğum Doommantia isimli sludge/doom/stoner/psychedelic müzik blogunun editörü/sahibine bir e-mail gönderip, Signo Rojo ile röportaj kotardığımı, aynı zamanda Baptists isimli bir grubun da EP'sini incelediğimi (ve kendileriyle röportaj yapmayı planladığımı) yazdım. Ed (editör) ise, benim yazdığım albüm incelemesini aldı ve siteye koymakla kalmadı, üzerine beni Doommantia yazarları arasına yerleştirdi.

Şimdi bu ne demek? Her şeyden önce atlasım ile Doommantia'yı aynı anda götürmek durumunda olduğumdan bana iki katı iş/müzik demek. Elimde biriktirdiğim albümlerin bir kısmı Atlas ve Doommantia arasında bölüştürülecek, bazıları ise Atlas'a has olacaktır kaçınılmaz olarak (misal The Flight of Sleipnir'in yeni albümü bölüştürülecek.)

İkincisi, Signo Rojo ve Baptists röportajlarını buraya da yerleştireceğim ve e-mail ile röportaj olayına biraz daha eğilip birkaç grubu daha eklemeyi umuyorum. Belli de olmaz, fakat önünde sonunda CV'de hoş duracağı kesindir.

Önümüzde ilginç zamanlar var gibidir. Bas gitarla uğraşmak, yazmak (hikaye, şiir falan), yükseklisans başvuruları ve Doommantia ile ilintili sorumluluklarımın arasında müzik, film, dizi, anime, vs. gibi pek çok medya formatını tüketme ihtiyacı derken hayat bana güzel diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder